EbruArden3 Masalimiz mongol lekesi o. Büyüyünce geçebilen bir şey. Küçük bir kısmi da kalıcı olabiliyor benim oğlumda da var ama eskiye nazaran daha küçüldü 19 aylık şu an
[silindi] Benim bebeğimde de var doktoru doğum lekesi dedi ve geçmesi bir yıl bile sürebilir dedi korkulacak bişey değil yani😊