Gokcem01 Kızlar aklımı oynatacam kızım 9 aylık ve hala gazı var sanki yeni doğmuş geceleri gazdan uyuyamıyor benim de artık gücüm tükendi aklımı oynatacam 😢😢😢😢😢
ugurbocegimm Gokcem01 biz de altı aylık olmak üzereyiz özellikle geceleri gaz bombasıyız yalınız değilsiniz🙃
12sb Gokcem01 kabız mı peki benim kızımda gazlı ve kabız dı gece Uykusun da kıvranırdı ağlardı doktor şurup verdi 15 gün kullan dedi şuan sadece emmek için uyanıyo çok şükür
Bebegim0304 Gokcem01 benim oğlum 7 buçuk aylık bizde aynıyız geceleri gazdan uyuyamıyoruz çok yoruldum niye geçmiyo bu gaz artık 😳