dlkcnblt Denizinannesi52 benim oğlan da uyumadı 2 aylık 😅 artık kalktık oynuyoz yatakta,geceler 1-2-3 saat falan uyuyabilsem sabaha kdr uyumuş sayıyorm kendimi 😄ahhh ah
Goktug1651 Denizinannesi52 saat 3 e kadar sorunsuz uyuyo saat bası uyanıyor,3 den sonra ıkınmalar mızırdanmalar 😢 3 den beri kucagımda uyuyo yatırmaya kalkarken daha ıkınmaya baslıyo kucakta ıkınması kesiliyo anlamadım ben bu işi
Mrnbaby Denizinannesi52 benimki de uyumuyor bende uyusun diye bin takla atıyorum ki biraz uyumak icin 1 aylık henüz
Dorukmomy Ysm2019 20.30 sa uyuduk bizde saat bası kalkıyoruz 01.30 dan beri şaka gibi gerçekten atak haftasında sanırım dalamıyor uykuya tam salladım şimdi ama pek ümidim yok kalkar gene
Dorukmomy ilknur_acr94 bu ara bizim de öyle atam haftasında susn ona bağlıyorum ben ve kundakta rahat etti dene istersen
sirdaass Denizinannesi52 gece uykusunaa hasret kaldım ben resmen asla uyumuyo karnı da tok altı da temiz gazı da yok ama uyumuyo bende uyumuyorum uyumayınca 😭😭
Denizinannesi52 sirdaass benimkide öyle altı temiz katnı tok ama yok uyumuyo deli oluyorum şuan her gece aynı bıktım artık sabır çeke çeke sabır taşı oldum
Oyku123 Hyrosh suanki durumumu yazmişinız valla 2 saat uyudu 8.9 defa uyanarak tabi . 1 saattir tekrar uyutmak için kendimi paralıyorum yok gözünü kapatinca dalinca basliyor aglamaya 😥