3,5 ay oldu doğum yapalı nerdeyse ilk 1 ay çok ağrım oldu bende karnımı sarmadım hamile kalmadan önce çok zayıftım hamilelikte 20 kilo aldım gider diye düşündüm ama gitmedi aksine doğumdan sonra kilo almaya devam ediyorum 🤦🏻♀️ Göbeğim kaldı nasıl gider acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😞😞😞