Tbaltn 8 aylık kızım var ve diş taşı temizliği yaptırmak istiyorum fakat emin olamadım emzirip yaptıran anneler var mı ? Korona döneminde insan ne yapacağını gerçekten şaşırıyor ve korkuyor.
AnneBebek1 Tbaltn Korona dönemini bilmiyorum yatıranda var yatırmayanda. Ama hamileykende doğumdan sonra dış ağrısı olmuştu gitmiştim emziriyorumda bi sknti olmadi
Keremtugra Tbaltn yasadiginiz yerde yapılırmı bilmiyorum ama ablam cok cekti disinden ilac tedavisi uygulandi corona nedeniyle dis cekimini ve dolgu tedavisini ertelemislerdi
Giizzeemm Tbaltn dişçiye gittim bi hafta antibiyotik de kullandım dişimi de çektirdim , hiç bir sıkıntı olmadı sütümü sağıp dökmedim bile hem diş hem kendi doktorum emzirebilirsin dedi 🧚🏻♀️
Mickeylover Tbaltn özel kliniği olan bir doktora gittm ben imumax boğaz spreyi veya byopass pastil alıp git onlar boğazda kalkan oluşturuyor. Mecbursan ağrın varsa git diş yoksa ertelenderim ben ağrıdan duramıordum o nedenle gittim