Kızlar bu ayda sendrom atak falan var mi bir benim kızım mı değişti
huy
uyku
beslenme
ağlama krizleri
öfke
artık tanıyamıyorum çocuğumu çok pozitif uysaldı gerçekten biraz tükendim şuan halen daha uyumuyor illa yatakta zıplayacak yanında durup düşmesin diye koruyorum ağlıyor müdahale etme diye etmiyorum düşüp ağlıyor 🤪😢🤦🏻♀️🤦🏻♀️