reynwoman ben hasteneden çıktığımdan beri hergün bebek arabası kullanan biri olarak söylemeliyim ki dönem dönem istemeyebiliyorlar. Bizimki o zamanlarda gazı olduğunda ağlardı arabasında. Kucağımda bebek, elimde araba, gazı çıkana kadar öyle gezerdim. Gazı çıkınca tekrar yatırırdım. Pes etmeyin yani vardır bir sebebi. Alışır illaki hatta kanguru varsa yanınıza alın o şekilde denemeler daha kolay geçer. Bir de ilk zamanlar evin etrafında Dolaşırsanız daha rahat olursunuz.