8 buçuk aylık kızım ya bir haftadır mama yemiyor çok vermiyoruz zaten kilo iyi olduğu için doktor az ver diyor az CC yiyor ek gıda yiyoruz ek gıdadan desem 2aydir ek gıda yiyor böyle yaomadi hatta isterdi değişti birden bazen sabah asla yemiyor bazen öğlen bazen akşam yemiyor örneğin 5te yiyor mamayı 7gibi ekgida veriyorum 8 9gibi uyuyor deniyorum yemiyor gece 12gibi veriyorum yemiyor 2 3gibi veriyorum bazen yiyor bazen onuda yemiyor ağzını dahi açmıyor inatlasiyor geçen gece yarısı istemiyor 9saat oldu yemeyeli bebebiskuvisu verdim artık bişey yesin diye yedi kask mama denedim yine yemiyor neden valla artık büyüdüğü için mi yoksa normalmi hiç bilgim yok doktora sorsam zaten kilosu iyi diye aylardır yedirme diyor ama 6 7 saatinde geçmesin demişti neyapicamki