Emine2108 Merhaba arkadaşlar kendimi bildim bileli akıntım oluyor böyle sorumu olup çözen var mı acaba gittiğimde doktora sadece fitil veriyor
Mavibattaniye Emine2108 usutuyor musun acaba Akıntı için bitkisel bir şey kullan din mi aklımda nedense kekik çayı kalmış bı bak araştır bitkiselleri devamlı tüket Geçmiş olsun bu arada
Mom0870 Emine2108 enfeksiyona yatkın olabilirsiniz, yumurtlama dönemlerinde hormonal olarak çok akıntınız olabilir
Maviiii95 Emine2108 valla benimde öyle kendimi bildim bileli akıntım var çözüm bulamadım artık saldım bende napıyım günlük pedle hayata devam 🤦🏻♀️