Pnr22 ben yurt dışında yaşıyorum, bebeğim 42.haftada doğdu, gelişimi de normal gidiyor. Doktor 4. Ayın dolmasıyla ek gıda tadımlarına başlamamı önerdi. 6.aya kadar tadımları tamamlayıp artık öğüne geçmek için. Şuan 5,5 aydayız hem emziriyorum hem de öğlenleri çok ufak porsiyonla tadım yaptırıyorum hergün olmasa da. Sadece meyveyi en sona bırakmayı düşünüyorum.