Alpaslaninannesii Kizlar bebegim birkac gundur su gibi kusuyor üsüttümü acaba bilen varmi neden olabilir ?
KahramanAnne Alpaslaninannesii bizimde öyleydi sağlık ocağının verdiği Devit 3 damla kusma yaptı damlayı kestik kusması bitti belki de sizinde öyledir
MvzEBRU Alpaslaninannesii benim bebeğimde öle bizede reflü çıktı bende ilaç kullanıyorum şuan ama hala aynı reflü olabilir ama sen yinede bir doktora git
Leyla1161 Bizim de öyleydi canım doktora götürdüm kızımı reflüsü çıktı ayrıca kilo yetersizliğine de sebep oldu şuan ilaç kullanıyoruz istersen doktora götür sende buarada çok geçmiş olsun canım