Aliim benimde sızdırıyordu 1 aylık şuan 1 numara kullanıyodum bi büyüğüne geçtim eskisi kadar sızdırmıyor. Arada sırada oluyor onu da bağlama şeklime bağlıyorum. Bi numara büyüğü sızdırmaz diye düşünüyorum. Ama açıkçası primanın da 1 numarasını kullandım hatta karısım kullandım primada hiç böyle birsey olmadı