Merhaba buharlı pişiriciler gerekli mi ? Almalı mıyım ? Acıkcası kendim gereksiz olduğunu düsünüyorum bir aparat varmıs ıkea da falan satılıyor trendyolda da var 35-40 TL fiyatı buharda haslamak icin o daha mantıklı geldi ama bi sormak istedim bilenlere fikir almak amacıyla. Maddi olarak sıkıntımız yok gerekli birseyse alacağım ama bilemedim. Sonradan kullanır mıyım vs. Mutfağım da kücük uzun süreli kullanmayacağım birseyi almak istemiyorum. Birde bir arkadaşıma bunu söylediğimde tencerede hasladıgın zaman o aparat ile, sebzelerin vs vitamininin gittiğini o tenceredeki suda kaldığını söyledi buharlı pişirici almamı tavsiye etti. Kafam biraz karışık anlayacağınız. 🤷🏻♀️