Merve2017 Merhaba hanımlar oğlum üç aylık ve sadece 5 dakika emim bırakıyor böyle olunca sürekli emmek istiyor yapışık ikiz gibiyiz bunu nasıl düzeltebilirim.
Mervegelin93 Merve2017 bunu bana doktorum dün dedi daha. 3 aylik olunca cok kisa emip birakicak ve sende nasil doguyor diye dusunceksin demisti. Ben cok uzun emiuor dedigimde