Merhaba, prematüre bebeğim için sağdığım sütlerimi bağışlıyorum. Sigara kullanmıyorum. Gaz yapan şeyler yememeye çok dikkat ettim. Süt yumurta gibi besin değeri yüksek gıdalarla beslendim. Fakat benim bebeğimde süt alerjisi çıktı. Bu yüzden sütlerim ziyan olsun istemiyorum. İhtiyacı olan birine seve seve veririm. İstanbul küçükyalıdayom