Merhaba. Bugn itibari ile 34 günlük olduk. Ne olduysa bu gece uyumuyor sürekli ağlıyor. Akşam 6 dan bu yana ayKta az bir şey uyuyor 2 3 DJ kucakta uyanıyor hemenn peşine ağlama. İlk defa böyle oldu. Bizim gibi olan var mi. Varsa neler yapıyorsunuz da bebek sakinleşiyor ?