Merhaba sevgili anne, benim kızım da 8 aylık. Özellikle uyuturken kaşıyor çekiyor kulakları ı. Hatta kanatıyor sabah bi bakıyorum çarşafı, kulaklarının içi, parmakları hep kan olmuş. Başka bir sebeple doktora götürdüğümde bunu da sormuştum. Normal bir durum, çoğu bebek yapar, diştendir demişti. Diş çıkardığı bir zaman olmadığını söyledim ama doktor yine de dişten dedi. Siz de merak etmeyin kulağında bi rahatsızlık yoktur