Selamunaleyküm 🌸
Bebeğim şuan 3 aylık, ilk aylarda gaz sancısı çekse de asla kabızlık sorunu yaşamıyorduk. Şuan gaz sancısı geçti ancak normalde günün hep aynı saatlerinde hergün iki defa büyük abdestini yapıyordu. Bu sayı teke düştü ve çok zorlanıyor, ıkınmaktan uykusundan uyanıyor ve çok huzursuz. Yediğim bişey etkili olmuş olabilir diyorum. Sizce ne tüketirsem bağırsaklarına en hızlı etki eder?