Bebeğim 3,5 aylık besin alerjisi olduğunu düşünüyorum ancak tam bir tespit yok yediğim seylere göre gözlem yapıyorum huzursuzluk isal ve cildinde egzama oluşuyor..
Bir doktorum
-Süt ve süt ürünleri
-Çikolata
-Taze domates
-Yumurta diyeti verdi bunları kesinde düzeldi.
Diger bir doktor yapma dedi ancak bu şekilde meme reddine kadar varan skıntılı durumlar var.
Sorum şu tam olarak neye alerjisi olduğunu nasıl anlarım hangi testle kaka testınde normal cıktı her sey kan testi mi gerekli yoksa deneyerek mi anlarım sizler naptınız?