Balkizlarim 😀😀😀 aman gul gitsin ama izle yani birsey olmaz o arkadaş her kimse baska.problemi vardir abartmisti filmden ne olucak yani o zaman bende hayran oldugum ünlüleri her dakika izleyim bana da gelsinler tövbe tovbe😀
Esim bu aralar yoğun film gecesi yapamıyoruz tek izlesem beni kim götürecek ki diye bende açmıyorum 😀gecen chucky i gündüz izledim biracik korktum daha ötesine gidemem 😁