Edareyyan434 Kızlar senelerdir böyle çocukken ilk farkettim. Özür dileyerek soruyorum vakinamın dudaklarında beyaz katı pislikler var temizliyorum ama dier gün yine aynı oluyor akıntı değil yani. Bu nedir ssbebi nedir bilen varmı doktora sormaya çekiniyorum
Papatyaseverrrr Edareyyan434 doktordan nicin cekiniyorsun ki burdakiler ancak tahmin yurutebilir teshis koyamaz ya yada burda onerilen ilaclari kremleri doktorun onermeden kullanamazsin
Tortilla Edareyyan434 ben o beyaz krem gıbı kalıntının normal oldugunu okumustm ta kucukken olusurmus
Edareyyan434 Papatyaseverrrr yok krem vs ismi istemedim sadece başından benim gibi bişi geçiren varmı diye sağolun yorumunuz için
Papatyaseverrrr Edareyyan434 anladim canim ama eger rahatsiz etmiyorsa kasinti yada koku gibi surekli temiz tutarak engelleyebilirsin
SedaMeyra Edareyyan434 boyle bir sy yasasam bin kere doktora gidip cozmeye çalışmıştım dogjm yapmissinizdir doktora gittiniz alttan muayene yapmadimi gormedimk hic
Edareyyan434 SedaMeyra kkkukaşıntı vs yok zaten öyle çok belli olan biiişii değil brni rahatsız edior pskolojik olarak test herşey yapıldı hamileyken idrarımda temiz çıktı