Seherronya Tulay_34 ben hamileyken kullanmıştım doktorum izin vermişti emzirirkende kullanılabilir diye düşünüyorum
Minikuzu Tulay_34 asla önermem ben düğün öncesi kullanayım da yüzüm temizlensin demiştim yüz yanığına neden oldu. Yanağımda uzunca bi çukurluk oldu alnımda çukur var. Onu çok dikkatli kullanmak lazım