Dyguumut Merhaba anneler bebeğim 14 aylık ve hipospadias ameliyatı olması gerekiyor yani pipisinde iki delik var Anadolu yakasında bu ameliyatı olup memnun kaldığınız cerrah öneriniz var mı acaba ve süreç nasıl geçiyor bilgi verir misiniz lütfen
MorKelebek Dyguumut merhaba ameliyat oldunuz mu acaba süreç nasıl ilerledi ? Bizdede aynı sorun var fakat biz avrupa yakasındayız.
Dyguumut MorKelebek merhabalar biz ameliyatımızı olduk çok da güzel geçti bi sıkıntımız yok çok şükür Dragos Bezmi Alem hastanesinde çocuk cerrahı Salih somoncu ameliyatımızı yaptı eğer sünnet olmadıysa bebeğiniz işiniz daha kolay bi kere de iki ameliyatı birden yaptırırsınız sünnet gibi bi hafta da iyileşiyor çok geçmiş olsun
MorKelebek Dyguumut çok teşekkür ederim çok çok geçmiş olsun bizde olduk atlattık çok şükür dönüşünüz için teşekkür ederim. 🙏