Cennetkokulum Canım anneler oğlum 5 aylık oldu kaşık mama başlasam olur mu kaşık mamayı biberonda versem olur mu sizler nasıl yapıyorsunuz
erdemmelif Cennetkokulum 5ay6gnlgz doktrumzun tavsiyesiyle ek gdaya başladk..Bir problem.olacagını sanmıyorum ama yine de doktorunuza sormanızı tavsiye ederim..
Cennetkokulum Efemmmm emiyo Allah'a şükür günde 4 kere bironla mama içiyo artık wk gıdaya da geçicez 10 gün sonra
Cennetkokulum erdemmelif bende başlamak istiyorum 10 gün sonra dedi doktorumuz zaten tadım yavaş yavaş yapıyorum