duygukoc Normal doğum yapıp 40ınız çıktığında temizliği neyle yaptınız ağdayla yapan varmı bi sorun oluyormu acıma yırtılma vs
KYAG2509 duygukoc Kontrole gitmeden yaptırmayın tabi.Ben doktoruma sormuştum yaptırabilir miyim diye.40 nız çıkınca zaten doktor çağırıyor.
Hsrtgndz duygukoc geçenlerde burda bı başlıkta gördüm ağda yapmış dikişleri yeri yirtmis kan gelmiş onu okuduğumda beri çok korkuyorum ne yapicam bakalim
duygukoc KYAG2509 kendim yapmayı düşünüyorumda tereddütte kaldım bi arkadaş post açmıştı birkaç ay önce doğum yaptım bugün ağda yapınca dikiş yerim yırtıldı diye ondan bi tedirginim
duygukoc KYAG2509 yarın 40ım çıkıyor ama kimse ne beni nede bebeğimi çağarmadı 🤦🏻♀️Kendim randevu alıp gideyim bari
KYAG2509 duygukoc Olur mu rahim ne durumda filan dikişler ne durumda bakıyor doktor.Hatta doğumdan 1 hafta sonra çağırıyor o kontrolde demişti bana 40nız çıkınca geleceksiniz diye.Demekki hastane ve doktor farkediyor.
duygukoc KYAG2509 araştırma hastanesinde doğum yaptım hiç ilgilenmediler dikişlerim için batikon sür şöyle böyle yap hiçbir bilgide bulunmadılar değişiyor işte doktpr hastane
duygukoc Hsrtgndz bende o postu gördüm bi tereddütte kaldım bu zamana kadar ağda yapardım şimdi jilet vs kremle başa çıkılmazki 2 günde 1
Hsrtgndz duygukoc evet öyle tabiki. Öylede jiletle falan çoğalır daha da bass çıkılamaz hal alır bnde pazartesi doktora gtcem ona bı sorcam utanmazsam rrkk doktor cunku
Hsrtgndz duygukoc su gunleride hayırlısıyla bı atlasaydik ben ilişkiden korkuyorum eşimden uzak durucam korkuykrum☹️☹️