Eflin-defne52 canim oncelikle gecmis olsun tez zamanda kurtulursunuz insallah ben hamileyken yakalanmistim bebegim 50 günlüktü onada bulasti.cok doktor gezdik kurtulduk cok şükür.hazirlama ilac verdi doktor bebege ayri hazirlandi biz esimle ayrica veterinerden uyuz icin hap aldik prednol du sanirim adi.tabi doktor tavsiyesiyle yaptik hepsini o sekilde kurtulduk.ama kizimin elinde ve ayaginda hala su kabarciklari cikiyor onlar iyilesmedi alerji gibi