Merhaba anneler.🖐4 aylik kizimiz yuzun de böyle kirmizi kirmiz bi şeyler cıktı doğduğumdan bero vardı kızarıklik ama gecer dedik gecmedi daha kötü oldu egzama gibi bi sey olmaya basli simdi de kucuk kucuk kızartılık oldu korkma başladı bide 2 gundur huysuz yani doktora doturecem ama sizde soruyum dedim ayni durumda olan var mi .. bide yuzu cook kuru her zaman kremde sursem 2 dakka sonra ayni