Betuliskkk Kas hastalığı canım vücudumuzda bir gen var protein salgılıyor ve kaslarımız besleniyor smalı bebeklerde bu gen yok o yüzden kasları her geçen gün eriyor bu yüzden hiçbir uzuvlarını kullanamıyorlar zamanla yutkunma nefes alma yeteneklerini kaybediyorlar genetik bir hastalık ve ilaç bulunalı çok olmadı Türkiyede sgk kapsamına girmiyor Allah yardımcıları olsun çok zor biz eşimle karar aldık her ay bir bebeğe bağış yapıyoruz