AntikSokrates aynı şeyleri yaşadım zamanında . Size söylediğimi bana da doğum doktorum söylemişti. Çocuk doktorum mama ver dedi. Ama hiç mama veremedim alerjiden dolayı kilomuzda çok azdı.sadece emzirdim. Bu yöntemle hem sütüm arttı. Elinle ucunu sıktıgında süt geliyorsa korkma . Emzirme aralığını sıklastır biraz . Ben ne zaman istese verdim.yeri geldi 1 saat aralıksız emdı. Ama uyku , sakinlik, ve suda önemli tanı.