Kizlar 2.5 aylık bebeğim var, 8 günlükken hiç emmeyince gün içinde doktorun tavsiyesiyle sütümü sagdim ve biberonla verdim. Ve doktor bebeğin doymayacagini ve bu yüzden havale gecirebilecegini söyleyip beni o panikle korkutup sağ ve biberonla ver dedi. Bende o lohusa psikolojisiyle yaptım ama gün içinde emzirip gece güzel doysun uykusunu açıp ememiyor diye biberon verdim. Ve oğlum biberona alıştı şuan memede çok zorlanıyor emmek istemiyor çığlık çığlığa bağırıyor. Uykulu veya sakin olduğu anlarda memeyi veriyorum diğer zamanlarda sagdigim sütü veriyorum. Son 10 güne kadar sütüm çok iyiydi her iki gogsumden de bir sağımda 150-200 CC süt geliyordu.ama artık sol gogsumden en fazla 100-250 sağ gogsumden 30-40 CC civarı geliyor.ve bu beni çok korkutmaya başladı ya sütüm biterse . Bebeğimi memeye nasıl dondurucem ve sütümü nasıl artiricam sağ gogsumden süt gelmezse napicam nolur yardım edin çok üzülüyorum.