Kızlar pazartesi bı operasyon için anestezi alicam öğleden sonra bebeğim 8 aylık doktor 6 saat emzirme sonra ara sütü de sağ at dedi. Ama kızım bu ara geceleri çok sık uyanıyor ve sürekli emmek istiyor emerek uyuyor şuana kadar da hiç sağıp biberonla falan da vermedim biberon dan içmeyi bilmiyo napabilirim o gün ya kafaya taktım mama versem uyutmadan sabaha kadar uyur mu ki hangi mamayı vermem gerekir birde içer mi mama ne yapcam bilemedim