Kizlar yaklasik 27 28 gündür karantinadayim bu surecte 2 defa yakalandığımi düşünüyorum carsamba gunh karantinam bitti fakat hala maskemi ciakramadim sizler karantinaniz bitince hemen eski hayatiniza donebildiniz mi? Tekrar esime ogluma bulasirsa diye korkuyorum. Tekrar test yapmiyolar ya pozitifsem hala. Esimde bazi konularda sabirsizlaniyo artik. Ama psikolojik olarak atlatamadim sanki hala hastayim dokunduğum yer viruslenecek gibi 🤦🏼♀️