1prens1prensesannesii Hangisi daha iyi? Oğlum 5 aylık.. Doktor diş yok ama damaklar şiş dedi.. Herhalde dişten sürekli uyanıp duruyor.
1prens1prensesannesii Seherronya evet duydum ama jel de iyi dediler.. Gece uykusuna yattı 8 de. Belki 8 kere kalktı. Gece de aynı böyle sanırım dişten.. İnşallah geçer tedagil alırsam sizde uykularda faydası oldu mu
Seherronya 1prens1prensesannesii evet oldu. Kızım bazı geceler uyanıyo uyımıyo tedagil verip sallıyorum uyuyo. Günde 5 tane verilebiliyor. Ama ben çok ilaç taraftarı olmadığım için az veriyorum ama şu sıralar günde 3 kez veriyorum yan dişler baya zorladı bizi çünkü