Evlatkokusu28 Aşağıdaki yorumlara bakarak motalinizi bozmayın. Gelişiminin ne yönde olduğunu size ancak bir doktor söyleyebilir. Benim oğlumda 18 aylık ve şunu diyor bunu yapıyor diye yazmıcam çünkü her bebeğin ilgisi, becerisi,gelişimi kendine özgü. Tüm bu süreçlerde genetik faktörlerin bile etkili olduğunu düşünüyorum. Vurma, kendine zarar verme, söz dinlememe, öfke krizleri gibi durumlar belli bir yaşa kadar hepsinde var. Baş etmek için ise Bütün Beyinli çocuk kitabını okumanızı şiddetle tavsiye ederim.