AyseLinam Doktoruma sormayı unuttum, şu anda ailemin yanındayım ulaşamıyorum da telefonla doktora iki aşıyı bir arada yaptıran var mı ? Ağır gelir mi ikisi de
Aysegulisaa54 AyseLinam sağlık ocagındaki ebe yapılıyor al yapalım dedi ama ben almadım 3 cü ayda aşı yok diye 3 cü ayda alcam dedim
Nily AyseLinam rota aşısı karma aşıdan 1 ay sonra yapılıyormuş. Doktorumuz öyle önerdi. Biz rotayı 3. Ayda yaptırdık.o şekilde yaptırım sizde bence. Doktorunuza danışın yinede.
LorininAnnesii Hayir canim rota asisi 3. Ayda yapiliyo 2.ay asisi ayri. 2 ayda 3 tane asi yapiliyo verem asisi zaten agir bir aşı
tuzvelimon Ben ikisini bir yaptırdım doktoruma sormuştum. Sorun olmaz dedi. Sorun olmadı. İki doz olan rotaydı bizimkisi
Eymenneri Merhabalar bende bugün yaptırdım 2 ay aşılarını 3 tane hemde bide rota ağızdan verildi ay ne zormuş 10buçuk da yaptırdım 2 den beri ağla ağla durmadı şimdi ayağımda sallıyorum uyuyor☹️☹️☹️🙇♀️🤦♀️