Karamel2020 bebeğinizin uyanıklık süresi normalde 2,5 saat olmalı siz ya çok erken götürüyorsunuz uykuya yada çok geç ve yorgun .zaman ve rutin çok önemli .eğitim aldığım sayfayı malesef yazamıyorum iki kere uyarı alınca üçüncüde programa giriş yapamayacağım için .ama eğitimsiz başarırsınız belki bebeğinize uykuyu hatırlatıcı şeyler benimseyin sadece uyurken görsün duysun anlasın .onlar uyumasına yardımcı oluyor ben eğitim Almandan önce kendim sallamayı bıraktırdım ama memede uyutmaya alıştırdım bilimcsizce bebeğimi yıprattım oyun oynarken uyanıkken ninni duyunca pşşşş pşşş deyince ağlamaya başlardı bilinç altına yerleşmişti zorla uyutmak ama bıraktım hemen çok hassas birşey bu.simdş patron o nasıl isterse öyle yapıyorum mesela atak haftasındayız üç gün oldu gireli ilk günden direnmeler ağlamalar başladı hemen uyku süresini uzattın 3 saatte uyurdu 3,5 yaptım şimdi direnmiyor mesela yatağa koyunca ağlıyordu kucağımda mayışsa bile yan yatırdım(asla yan yatmak istemeyen bir bebekti) atakta yan dönmeye calısınca yan yatırdım hemen uyumaya başladı .birleylerş deneyerek bebeğini izleyerek çözüm bulmak gerek bence .ben danışmanıma çok söylüyorum söyle yapayımmı böyke yapayımmj diye çünkü uyku üzerine çok kitap okuyup araştırdım ama yine de yetmiyor bazen