queenMother benim de yoğun kanamalarım olmuştu, ferritin hep düşük çıkıyordu, bu sebeple yaptırdım. Probe küretaj deniyor, çıkan doku patolojiye gönderiliyor, risk var mı yok mu diye bakılıyor. Yaptırmanızda fayda var. Kalınlaşma için ilaç veya hormonlu spiral (mirena) öneriliyor. Patolojiden çıkan sonuç da kanser riski açısından değerlendiriliyor. Hasta uyutularak yapılıyor uygulama.