Ek-istanbul instagramda @drrenginbörekçi var onu takip et .Postlarını ve yapılan yorumları oku mutlaka .En güvenilir doktor o bana göre .Diyetisyen falan değil .Endokrin uzmanı.Kendini insanların sağlığına adamış su anda .Onun sayesinde beslenme düzenini değiştirip sağlığına kavuşan çok insan var .Kendim de uzun süredir Hocamızın söylediği şekilde beslenmeye çalışıyorum ,kaçamaklar olmuyor değil ama nasıl telafi edeceğini biliyorsun .Bebegim 7 ay 13 günlük ,hamilelikte aldığım 18 kiloyu ve + 8 kilo daha verdim toplam 26 kilo .Benim de İnstagram sayfam @fitkaktüs bakabilirsiniz .Tabaklarım falan örmek olur belki.