Aslında kızımın iştahı falan çok güzel yiyen bir bebekti tok bile olsa biri yemek yese gözünün içine bakardı. Günde 3 ana 3 ara öğün aralarda da kendi sütüm ile devam ettim hep ama sonra 3 buçuk haftadır sadece anne sütü almak istiyor yemek yedirmek istediğim zaman kaçıyor bağırıyor ağzına kaşığı sokmayı başarsam bile ağzındakini çıkarıyor çok üzülüyorum var mı başına gelen ve çözüm bulan bu arada kızım 11 aylık