Merhabalar doğumdan 50 gün sonra safra kesesi ameliyatı oldum. Ameliyat olalı 1.5 ay oldu. Hamur işi, tatlı, kızartma türü yediğim zaman yada yemeklerden önce veya sonra ağrım oluyor. Safra kesem olmadığı için kasılma sancısı olmuyor ama ağrı rahatsız ediyor. Aynı durumda olan var mı?