Oruchatice Hunilianne canım ya hangisini kullandınız bebişiniz kaç aylıktı ve ne kadar kullandı çok soru sordum hakkınızı helal edin.
Hunilianne Oruchatice 3.5 aylıktı Tübingen kullandık 40’gun kadar. Sonrasında 6 ay Pavlik bandaj kullandık.
Deletedmom0099 instagramda nupasworld diye bi hesap var o da kızına kullanıyor sayfasına bakabilirsiniz öne çıkanlarda neler yaşıyoruz gibi bi başlıkta anlatmıştı
Oruchatice Hunilianne geçti değil mi ? Bize çıkık değil ama gelişmemiş dediler sizin durumunuz nasıldı
Hunilianne Oruchatice bizim de gelişim geriliği. Aralık’ta kontrolümüz var. 1 buçuk aydir bandajimiz yok. Inşallah iyiye gidiyordur 🥰