Seneler önce lcwden kendime aldığım pantolonlarim lastik atması sonucu ağ kısmının sağ ve solunda büzgüye benzer bişey oluşmuştu o zaman gittim kotları iade edip başka birşey aldım. Ama o günden sonra bir daha ordan pantolon da almadım bu sebepten. Birkaç ay önce ilk defa çok tatlı bir kot aldım oğluma ve sadece 3 defa giydiği pantolonda yine aynı sorunla karşılaştım 😬 Gerçekten bu nedir ya küçük parça bişeye 70₺ verdim 3 defa giydi ve sonuç giyilmeyecek durumda 😔 Ne yapayım mağazaya geri götürmek istiyorum bir yandan da kullanıldığı için utanıyorum götürmeye. Yazık gerçekten o kadar para veriyoruz çöp olsun diye mi 😳