Merhaba herkese, bebeğim 8 aylık. İlk baslarda rendeleyerek meyve verdim, sadece çorbaları Blenderdan geçirdim. Neyse, bebeği 7 aylık olup omlet, pankek, mücver vs veren anneler var. Nasıl veriyorsunuz siz? Bu korkumu yenemiyorum bir türlü. Önümüzdeki ay doktorumuza da danisacagim, kendisi 9. Ayda BLW yi öneriyor. Ama ben onu bile yapabilecegimi hayal edemiyorum. Beni rahatlatın azıcık 🤭 ne yapabilirim, neler tavsiye edersiniz?