Merhabalar annişkolar. Kızım yarn 6 ayını dolduracak. Yawaş yawaş bir şeyler tattırdım aslnda ama ek gıdaya artık geçmeliyim sanırm. 2 gündür yoğurt mayalıyorm azıcık onun için. Acaip seviyor kaşıkla yemeyi sürekli istiyor. Başka neler vereblirim önerileriniz nedir? Tedirgin oluyorm ne yiyeblir ne yiyemez yutablir mi falan…