Nilinannesiii doğdu doğalı 7 dakika emiyor. Bu süre ne 6 ne de 8 dakika olmadı hiç. Ebeler, doktorlar bir göğüste 10 dk diğer göğüste 20 dk durmalı dedi hep. Ne kadar zorlasam da ya diliyle itti ya da dudaklarıyla oynadı sadece. 1 aylık kontrolünde kilo alımı iyi, demek ki 7 dk yetiyor demişti doktor. Emme refleksi doğduğundan beri çok güçlü. Onun için doyuruyor kendisini. Sizin de öyle olabilir. Büyüdükçe daha çok çekmeye başlıyorlar bir de