Merhaba hanımlar benim oğlum tam yarın 7 ayı bitip 8.ayına girecek ama halen ne oturabiliyor ne de uzun süre oyuncak felan tutamıyor cevremde ki herkes doktora götür diyor ama ben ilk çocuğum olduğu için endişe ederek daha kötü olsun istemiyorum akıl verirseniz çok sevinirim oğlum 37+4 de doğdu boyu normal ayına göre uzi diyor sadece biraz zayıf sizce ne yapmalıyim