Bussrraa Gktg01 kendiniz içseniz yeterli olmuyor mu? Ben hep kendim içtim ikimizde çok faydasını gördük bebişle
Ek-istanbul Gktg01 ben verdim ama 2-3 çay kaşığı seninki çok fazla sakın o kadar verme bir öğün nerdeyse verdiğin
Gktg01 Bussrraa ben uyurum uyanmam diye korkuyorum gece falan yanım da emzırıyorum bazen ustunde uyursam diye endılenıyorum
MssKrks Bebeğine asla verme canım. Bizim doktorumuz anne sütü haricinde herhangi bir şeyin verilmesine karşı hele ki o aylarda özellikle uyardı bizi