Kızlar doğum günü aralıkta e malum havalar soğuk olacak evde kendi aramızda kutlama yapıcaz ama fotograf için falan bir elbise alayım diyorum.kış oldugu için askılı ya da kısa kollu da olmaz.pantolon üst giymek de istemiyorum tek parça elbise ne önerirsiniz?