Zeycey Merhaba 😌 Tepe Prime ‘ da Hakan Balta’ya götürdük oğlumu . Doğumdan itibaren de izlem yapılabileceği söylendi bana yönlendiren doktorum tarafından . Gelişim basamaklarına bakılıyor . Örneğin ilk gittiğimizde desteksiz oturma şeklini,kafa yapısını,kilo boy orantısını,ince ve kaba motor becerilerini,göz takip,algılama,vücut bütünlüğü kordinasyonunu falan izlemledi hoca . 1 yaşta tekrar kontrol önerdi . Ben genel durumunda ve ilerlemesinde gerilik görmediğim için ve şehir değişikliğimden dolayı götürmedim ama götürseydim daha iyiydi yabii 😌