Melinamm inşallah canının acıdığını düşünmüyorum sadece tuhaf bir his olabilir onun için zaten can acıyacak bir durum da değil yapılan işlem yine de uyuşturuyorlar ama inşallah ilerisi için de sıkıntı olmaz. Zaten sağlık açısından önemli olduğu için bu işlemin yapılması gerekiyordu ileri de vajinit olur yoksa dedi ki 6 yaşına kadar tekrarlama durumu da sık olan bir şeymiş. Her bez değiştirmeye yine biraz germen gerekiyor dedi öyle